Kinder der Nacht
Anna is shocked by Sara's age, when they meet for the first time. All the same, they set up their tent in the living room and follow the instructions of the forum's list step by step. Although neither of them is able to hide their doubts, they depend on each other. The task ahead isn't bearable alone.