Isola, là dove si parla la lingua di Bacco
An ethnopoetical gaze on the Cantine Isola enoteca, located since 1896 in a popular Milan neighbourhood that has become the heart of Chinatown. A depiction of daily life in a place where local artists, regular customers and famous people meet and mix in order to enjoy a drink, but also to be themselves, to tell their story and measure their fleeting existences to a vintage wine. A dialogue between communities, a transmission of knowledge, the sharing of sensations and poetical incantations.