Imfura
Gisa goes to the village of Nkora, native to his mother who disappeared during the genocide. He finds himself in the midst of a family conflict over the fate of the ruins of a house his mother had built. Caught between the contradictions of a changing society, Gisa, who is almost the same age as the new Rwanda, seeks to rediscover his share of the collective memory of a past that belongs to him, but also so far away.