Il mio corpo
Oscar, not quite a child anymore, scavenges for scrap metal for his father. He spends his life in improvised landfills among what remains of leftovers. Worlds apart, yet close-by, there is Stanley. He tidies the church in exchange for a monetised hospitality, picks fruits, herds sheep: anything that keep his foreign body busy.