Hive
Fahrije’s husband has been missing since the war in Kosovo and her family is struggling financially. In order to provide for them she launches a small agricultural business, but in the traditional patriarchal village where she lives, her ambition and efforts to empower herself and other women are not seen as positive things. She struggles not only to keep her family afloat but also against a hostile community who is rooting for her to fail.