Heartbeat
The four long-time friends Vanja, Alex, Liz and Evie go on a camping trip together. Something is in the air between the four women. It soon becomes clear that it is the abortion that Vanja has just had. This experience puts their friendship to the test. Alex in particular has great difficulty dealing with it and standing by her best friend. However, her inadequacy is based on completely different feelings.