Hausarrest
The story of Max, who was sentenced to six months of house arrest. An electronic monitoring unit called Percy helps him through his new daily life, where he struggles to maintain a healthy relationship with his wife. One day Max realizes just how much influence Percy has on his life and only sees one option to cut their ties.