Halb so wild
Semester break in summer: five friends drive to an alpine hut in a remote Swiss valley and enjoy the secluded idyll. Then the misfit in the group suggests playing a game: a “round of truth” in which everyone has to be unsparingly honest with each other. Within a short time, things are said that had previously been kept silent. Old wounds are opened, a gruelling process ensues and, after a few days, nothing is the same anymore.