Goal
In the changing rooms of a football stadium, a coach is giving a pep-talk to a very strange football team of Philosophers who are getting ready to take on a dangerous team of Physicists. A hilarious summary of Western philosophy from Socrates through Hegel, Kant, Rousseau, to Marx and… Maradona.