Gespräche am Ende des Lebens
How does one stand growing old? What sense does it make to keep living, when you can’t do anything anymore? Three old women answer my burning questions. A widow questions everything, a former dancer shows me what to do when you can't dance anymore, and a nun introduces me to what lies beyond. A personal quest to find out how to deal with the inevitable finiteness of life.