From Here To Immortality
Two former cartoon stars, Thomas and Jeremiah – a cat and a mouse – are now leading a quiet life far from the media. Their earlier sadomasochistic relationship has now been replaced by daily disputes. They allow themselves to be interviewed for the first time in many years.