Eigenleben
Intensive is how their lives should be. They want to feel it. Daniel because he believes it will make him happy. Laura because she knows only this way will she be able to survive. This film is a quiet, intimate window to a generation that seems to have access to any possibility. And shows the quest for the moments we like to call happiness.