E.B.C. 5300m
5300 metres above sea level, at the Everest Base Camp. Through the use of clips, the film focuses on camp life and organisation, exposing the contrast between this fleeting micro-village and its savage, mystical setting while proposing a reflection on the development of extreme forms of tourism.