Drum Bun (gute Reise)
Dracula and back! When Martin, a young German, discovers that his father – who was not greatly loved – has died in Rumania, he sets off in search of his deceased father and a little adventure. Rather naïve and full of preconceptions, Martin expects exciting encounters with vampires to be the rule of the day in Transylvania. But instead of Count Dracula, Martin finds himself up against the mundane worries of the Carpathian state. «Drum Bun» is a low budget comedy full of surprises, in which the main character’s book-keeper Prussian mentality comes face to face with the simplicity of Hungarian-Rumanian life.