Drehpunkt
A jammed revolving door. A mother and her son confined together with a strange businessman. When the businessman becomes impatient, the mother tries to calm him down. In an attempt to get more air, he loosens his tie and opens his shirt. The mother is stunned. On his neck is a tattoo that she has seen once before: on a wild night at a masked ball on the neck of what turned out to be a one-night-stand.