Dreamin'Zone
An interactive and immersive fiction for VR head set. Yuri, a 60 year old Korean woman, remembers the first day of spring when she had just turned 10. She had decided to leave her mother's home in South Korea to find her father, a violinist soldier, held up in the North. A formidable adventure awaits her in the demilitarized zone at once heavenly and terrifying. Following the memories of the now-grown-up Yuri, the audience will take part in this incredible adventure on the most dangerous, yet beautiful, area of the planet that is the demilitarized zone between the two Koreas.