Die Kunst, meine Familie und ich.
I’ve made an essay-film! I tried to answer the questions I have as a young adult. What does art mean to me? How is art connected to my family? And who am I in between? Using only archival footage from my family, adding my improvised comment to it, a cheerful short film was born.