Die Böhms – Architektur einer Familie
Gottfried Böhm is considered to be one of Germany’s most important architects. The Pritzker prize-winning father learned his trade from his father. At the age of 94, Gottfried still works every day on construction projects with his sons, Stephan, Peter and Paul, who are also architects. But then the family loses its emotional centre: Elisabeth – who was also an architect – wife, mother and their most important source of inspiration. Gottfried Böhm embarks on a journey to the significant buildings and milestones in his life.