Der Runde Tisch
A small Swiss village is facing a change it has never experienced before. With the arrival of a shelter for asylum seekers, the number of villagers will almost double overnight. The film explores the fears and uncertainties of the villagers as they face the unknown. The story offers a gentle yet unflinching look at the challenge of welcoming those fleeing war and persecution.