Der Prank – April April
What a difference a day makes! An April Fool's joke by young Chinese house guest Xi Zhōu that gets completely out of hand catapults Lucas Roosen and his family out of their well-worn structures. In the maelstrom of a hilarious screwball comedy, they first slide into total chaos, only to find each other again afterwards. They will never be the same again.