Dazwischen
Sonja, Angeles and Kaajal are twelve years old. Sometimes childlike, other times astoundingly grown-up, they are going through a turbulent time full of changes. With impressive candor they question how they are perceived as girls. Between self-reflection and expectations from others, they're courageously trying to find their own paths.