Das neue Evangelium
What would Jesus preach in the 21st century? Who would his apostles be? The filmmaker and his team return to the origins of the gospel and stage it as a passion play for an entire population. Together with Yvan Sagnet, a former farm worker and activist from Cameroon, Milo Rau creates a new gospel for the 21st century: A manifesto of solidarity for the poorest, a cinematic uprising for a fairer, more humane world.