Das Spiel
A whistle. It gets loud in the spectator stands. The players protest angrily. The commentators follow the action on the field. In the middle of it, the referee. The whole stadium watches him. Now he has to decide. With the referee Fedayi San we experience the highs and lows of a football game, what it means to earn respect on the field and to direct the energy of an entire stadium.