Cronache marxiane
On an unknown planet, the workers are confined to polluted factory cities under glass bubbles which encase everything that is known to them. The space outside is pure and clean, maintained by robot gardeners. Following the only course of action possible for them, the workers free themselves and once again settle on their planet.