Criatura
In the depths of her mind, pain takes the form of a creature. A love relationship unleashes the obscurity within, to evoque in the real world, a world of shadows. The film is a sensorial experience, a journey towards what hurts. It is a glimpse into the demons for so many years silenced, that today, are pushing themselves to the surface.