Coup de soleil
The story of a friendship between three adolescents during a never-ending summer vacation. Amélie and her friends Caro and Sasha take advantage of their parents’ absence to try to prove themselves, test the others and seduce boys. This will be Amélie’s chance to break away from her friends and discover her femininity.