City Wasp
Do you know that in Chicago a group of hooting and tooting cars is able to play “The Star-Spangled Banner”? The conductor of this amazing urban orchestra is an old man called “City Wasp”. Anyone who has witnessed the maestro's display, will surely observe: American patriotism incites a Red Alert!