Chasse à l'âne
Three Japanese are tasting donkey meat at Sakado's butcher shop. Amazed by the taste of this exotic dish, they decide to buy a donkey, Igor, in order to eat it. While they stroll along the market alleys of Komoro, decorated with tinsel, candles and other knick-knacks for the Christmas holidays, the three men are delighted with their gastronomic project. But when they see a Nativity scene in a shop window they are suddenly assailed by doubt: is the donkey alongside the baby Jesus holy as well for Christians? Slaughtering and devouring Igor turns out to be more difficult than expected.