Bergfahrt
After years of mass tourism in the Alps, a rethinking is slowly taking place. Whether researchers, artists or philosophers: Many are trying to approach the nature of the mountains in new ways. They reflect the contrasting approaches at this critical time, when we need to redefine our learnt values and actively seek change.