Baracoa
During summer break, Leonel and Antuán intimately explore their universe far from adults in the Cuban countryside. With a considerable difference in age, their unique friendship is torn between games and fights, conversations about everyday life, existentialist questions, simple pleasures and boredom. As his older friend is drawn to the busy life of the city, Leonel will examine his life and place in the world. While Cuban society is going through a transitional period, the two friends also come to a crossroad.