Avant l'envol
An exploration of the current state of some significant modernist and governmental buildings in Abidjan, the largest and most important city of Ivory Coast. As an architectural tour as well as a tribute to the remarkable buildings of the 60s, 70s and 80s, the film pays special attention to users and visitors, to their gestures and ways of informally appropriating the spaces.