¿Asì son los hombres?
As a child, Klaudia moved from Peru to Switzerland with her mother. They kept in touch with friends and family by exchanging videos. Years later, the little girl turned filmmaker digs out these images and heads off to meet her family now living in Florida. This is the starting point for a delightful soap, a story of women, patriarchy and liberation.