Als Hitler das rosa Kaninchen stahl
Berlin, 1933: Anna is only nine years old when her life changes completely: To escape the Nazis, her father has to flee to Zurich; his family follows him a short time later. Anna leaves everything behind, including her beloved pink rabbit, and must face a new life full of challenges and privations. Based on the bestseller of the same name by Judith Kerr.