Alpsummer
The film provides insight into everyday life in the alps of Central Switzerland. It tells the story of four families of different generations, who administer these alps in conventional ways. The modest life they chose to live during the summer also dictates the rest of the year's cycle. Next to the ever-ringing bells of the goat and sheep, the landscapes are accompanied by authentic Swiss music.