Aletsch Negative
The Aletsch Glacier is the longest and largest glacier of the Alps. According to glaciologists, most glaciers will have disappeared by the end of this century and only bits of Aletsch will remain. Against the unescapable, the film takes us through a captivating visual and sonic experience in which scale, temporality and our perception of the nature of the images we see, are questioned. A sensory journey to the belly of the glacier.