Ala Kachuu – Take and Run
Nineteen-year-old Sezim wants to fulfil her dream of studying in the Kyrgyz capital when she is kidnapped by a group of young men and taken to the hinterland. There she’s forced to marry a stranger. If she refuses the marriage, she is threatened with social stigmatization and exclusion. Torn between her desire for freedom and the constraints of Kyrgyz culture, Sezim desperately seeks a way out.