Adria
A utopia, the Olivetti dream, was achieved in the town of Ivrea, where the dream of a community has since been shattered. Did it ever really exist? The filmmaker takes us through an area that was once a fertile land, but now consists of remnants and echoes of a world that once “was” and now “is no more”.