Achtung, fertig, Charlie!
In the middle of his own wedding, Antonio is lead away by the military police who escort him to the camp where he was supposed to start his military training. Upon arrival at the training base, things go from bad to worse. Willing to do anything to get back to his distressed fiancee, Antonio hatches a a double-edged plan: get a female recruit laid, as sex is strictly forbidden on the base, and will lead to certain dismissal. Antonio targets good-natured female recruit Michelle, but doesn't realise what he is getting himself into. This is when everything starts to go terribly wrong.