À la recherche de l'homme à la caméra
A journey that takes the narrator from Geneva to the Syrian border, relentlessly looking for her childhood friend, a missing Syrian media activist. During the three years search we witness different stages of hope, fear and despair, where the search of a beloved one transcends the political and military chaos. Through the narrator’s and her friend’s involvement in filmmaking, it is a self reflective questioning of war's image and its role for memory and as a witness against war crimes.