99 Moons
Bigna, a twenty-eight-year-old scientist, is used to having everything under control, but her sex life is enshrouded in secrecy. Thirty-three-year-old Frank searches for meaning in a haze of drugs and feeds on other people’s affection. Two opposites who meet by chance and become obsessively entwined in a passionate affair.