80 Jahre Zweisamkeit – Gelebte Resilienz
The recipe for a long life? Elsbeth and Valentin Tobler have spontaneously done many things right. They are over a hundred years old and have been together for 80 years. They overcome challenges with humour and tolerance. Good nutrition and plenty of exercise are part of their everyday life. An inspiring testimony to resilience, love and solidarity, even into old age. A moving chronicle from the time of their grandparents to the present day.