4661m2 – Der Eindruck von Freiheit
While accompanying Malik, an artist, Jacqueline, a prison staff member, and Mario, an inmate, during their day-to-day dealings with an antagonistic environment, the film tells a story of artistic idealism and the confrontation with reality. How pleasant may a prison be? A portrait of a living space.