4 Grad kaltes Wasser
Who is to blame for the Costa Concordia disaster? Anonymous entries in a blog are the starting point of a heated debate on fault and responsibility. It is an armchair law case that ends in chaos and emotional upheaval, universal issues become more important than the actual catastrophe.