2° deals with the idealized landscape of alpine Switzerland through the touristic gaze that reflects our relationship with nature. A journey through alpine Switzerland, research stations, glaciers to the divine and changing landscape with the goal to find a new approach to see Swiss landscape in the time of changing environment.