20 balles de l'heure
Ian and Sibylle entrust the care of their little girl to someone else for the very first time. For the babysitter, who has no experience whatsoever, this will certainly be the last time. A delirious tale about the blunders of a babysitter who will stop at nothing to satisfy her follies. A malicious dose of suspense and black humor.