2 Francos 40 Pesetas
Madrid, 1973. Six years have passed since Martin and his family from Uzwil have returned to Madrid. With fond memories of Switzerland, Martin’s 18-year-old son Pablo decides to return to Uzwil with his friend. An unexpected culture shock awaits the two, who return to hippies in rural communes instead of farmers. Furthermore, Pablo and his companion have no idea that in the meantime their parents are also on their way to Uzwil. The parents’ unexpected visit, their reunion with friends and clandestine love affairs cause a tremendous stir.