1999 – Wish You Were Here
A filmmaker returns to her hometown to uncover the memories of a wave of suicides that shook her high school in 1999. None of her former classmates have talked about it, until now – although each of them has kept their personal archives from that time. Their memories reveal a far more complex and compelling story than she ever expected. The film is an invitation to move through the silence of grief.