17 anni
Matteo, seventeen years old, realises that he is in love with Don Massimo, a young village priest who leads the marching band in which Matteo plays the drum. He sees in Massimo a person willing to listen to his fears and desires. For the first time in his life, Matteo feels ready to open up to someone.