Alexandre and Julien are a gay couple. Living together for many years, they want to take one of the most incredible responsibility that adults can take: being parents. In contrary to Alexandre who is sure of what he wants and has the total support of his mother, Julien is still unsure and wonders about his new life to come. On the way to the airport, doubts invades Julien's mind.