1% – Der Schatz des Juan De Deus Limpius
Heinz el Aléman (61), his best Friend Carlos da Costa and an Indio named Victor Hugo are searching for the treasure of Juan de Deus Limpius in the Bolivian jungle. An adventure on the Rio Beni between hope and disbelief. A struggle with nature, with oneself. In the middle of nowhere friendship is put to the test.